Snön smälter!

Idag har varit en riktigt underbar dag. Solen sken in på mitt rum imorse och jag blev alldeles pigg och glad.
Jag gick en promenad förbi skön för att handla mat på kvantum. Köpte massa frukt som jag vräkt i mig idag och nu tror jag att jag är snurrig av alla vitaminer. xD

Jag har även nästan gjort klart min utredande text och börjat med reportaget. Det är till tidningen vi gör i projektgruppen om Indien. Riktigt kul faktiskt:)

Här är en länk till mitt utkast av texten:
Utredande text

image96

image97
Jag fick denna löparjacka från tidningen IForm igår. Fin eller hur?
Bara för mig att ut och springa nu då;P

Kommentarer
Postat av: Caroline Grönlundh

Svar: absolut! Hayden Christensen är alltid så snygg! // Caroline

2008-03-28 @ 01:48:50
URL: http://whatcarolinedid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0