shopaholic

Nästa vecka är det äntligen "pengar-time". Underhålllet och studiebidraget kommer då.. o det känns som jag inte har haft pengar på länge nu. Det beror väll mycket på att jag shoppade upp massa sist jag fick pengar xD Ska dock inte göra samma misstag nu igen. Har faktiskt gjort en budget-plan för nästa månad. Så jag slipper svälta i slutet ;P Jag köper all min mat själv, vilket mamma o jag kommit överens om, eftersom jag får studiebidraget.

Testade dessa skjorts idag men ska nog vänta lite med att köpa ett par.. det är ju ändå svinkallt ute:P
Men man blir ju sugen när affärerna börjar fyllas med vårkläder. Snart dags att köpa ett par solglasögon också, men lyckas dock inte hitta några jag gillar:/
image88


Kommentarer
Postat av: Maria

kommer inte ihåg vad de heter med en adress finns till höger om youtube klicket. På e någonting.
den klistrar du in i bloggen där det står HTML :)

2008-03-24 @ 21:53:10
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0