Plugg

Jag håller på att plugga för fullt. Måste bara göra det, men det är svårt och jag kommer ingenstans. Försöker få fram fakta och statistik om Andhra Pradesh, men min dator kan inte öppna pdf-format längre. Det är väldigt pressande, eftersom jag måste vara klar på måndag med min utredande text. Alla i projektgruppen måste ha gjort sina. Men jag vet inte om jag kommer att hinna.

Skulle hellre vilja måla en tavla än att göra skolarbete:P
Men jag har aldrig tid till att göra sånt, inte pengar heller för den delen.
Hade tänkt gå ut med anna ikväll också, hade varit kul, men kommer nog inte kunna det:/

Den här tavlan som jag gjorde precis innan Indien, är ännu inte klar.
image69
image67


Kommentarer
Postat av: mamma

cooolt!
Älskar dig! ...och få fart på läxan.... Puss!

2008-03-15 @ 17:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0