Pete

Sitter och lyssnar på The libertines<3. Idag måste det vara min turdag. Damen, som jag var på anställningsintervju hos, ringde och jag ska jobba hos henne på onsdag. Skitbra, kommer då att jobba extra där ibland, och även några veckor i sommar:) Sen gick jag in i den libanesiska resturangen, som ligger i närheten där jag bor, och frågade om de hade något jobb typ. Och nu om 1,5 timme ska jag dit på "prov" och får lära mig o sånt. Sedan kan jag få sommarjobb där också;D Wiiii

image84
Photo: Getty Images

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha aa vilken tur du hade alltså:p
Mm jag ska klara att stå på mig! Ja ni får väl höra med ikväll:p pussss

2008-03-21 @ 10:59:39
URL: http://litensak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0