Glad Påsk

Mamma dammsugar och jag ligger på min säng med datorn. Borde göra något vettigt, men orkar inte.
Igår åt mamma och jag påskmat, vilket var gott, tänker strax hugga in i lite av resterna.
Borde träna efter allt godis jag ätit denna helg. Bara för att det är påsk så känns det som att då kan man äta hur mycket godis som helst, men man blir ju lika fet för det och sockerkicken minskar ju inte bara för att det är påsk. xD

I fredags var Anna, Claudia och jag på Medusa, som är ett rockställe i gamla stan för dom som inte vet. Vi diggade musiken och det var ett riktigt soft ställe. Var första gången jag var där men blir nog att gå dit fler gånger:)



image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0