köpa klänning?

Egentligen är jag ute efter att köpa en klänning och skor till slutskivan. Men jag hittar annat hela tiden istället. Köper underkläder, nagelack och klänningar. Men i början av nästa vecka ska anna o jag ta tag i saken o handla bara det vi måste ha;P Funderar på en gul klänning till kvällen på studenten.. det är snyyggt!

Den här veckan har jag varit på 2 studentmottagningar. Det är kul, speciellt när det är gratis champagne och öl;P

jag






För mig blev det ingen bal. På min skola hade dom den i 9:an och det hade inte jag så det blev ingen *snyft*
Men kolla va fina Sandra o Carro är till deras bal:D
bal


Kommentarer
Postat av: Anna

va fina de va:)

2008-06-21 @ 18:42:34
URL: http://litensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0