Packar

Inatt sov jag ut ordentligt.. över 12 timmar sov jag. Så det känns väldigt skönt till skillnad från fredagsnatten då jag bara sov några få timmar.
Idag har mamma och jag packat, mest mamma - därför hon ligger o sover på soffan nuxD
Vi flyttar innan 1 maj.. eller allt ska vara borta då, så börjar flytta saker 29 april.
Det känns tråkigt. Vi kommer typ inte ha nån sol på balkongen i nya lägenheten, som ligger typ 300 meter bort härifrån:/Mamma o jag som är solomaner:/

Idag åt jag världens godaste skaldjursgryta med aioli på medelhavspärlan.. det var massa saffran i och så fräscht=)
image102

Så prata jag med Nadja och hon sa att hon "typ" kmr på min student:D förut har hon sagt "varför ska jag komma, det är inget viktigt med att ta studenten". Men för nån dag sedan sa hon "kan du komma ner nästa helg för jag kanske ska ha fest då", eftersom hon fyllde 17 år den 16:e april. Det är allså viktigare med att fylla 17 än att ta studenten enligt henne xD men jag älskar dig ändå syster;P

image101






Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Jaa, helt klart! :)

2008-04-20 @ 19:07:52
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0