Kvällspromenad

Var ute och gick en sväng i Hammarby sjöstad nu. Det är fint att bara gå omkring o kika på alla lyxiga lägenheter.
Jag har bestämt mig att jag ska till Paris, i typ höst. Ska åka som au pair och plugga samtidigt. Kan inte tänka mig att inte åka så då är det bara att dra tkr jag. Har drömt om det sedan 7:an o kollat på familjer som lagt ut annonser på ams i 6 år liksom. Det kmr verkligen att ge så mkt tror jag. Och anledningen till att jag vill åka till Paris och inte USA är att Paris har mer för mig helt enkelt. Där finns kultur, språket och allt i samma stad. USA har massa, men det är så stort land och man kan inte förvänta sig att få allt där.. skulle vara New York isf som är mest intressant.
Kan ju åka dit efter ett år i Paris;)
Godnatt!

image107
image108
image109
image110

Kommentarer
Postat av: Anna

Aa vilka fina bilder:)

2008-04-21 @ 14:38:49
URL: http://litensak.blogg.se
Postat av: Anita Ekelin

Hejsan!
Lycka till i nya lägenheten. Dina kort som du tagit är fantastiskt bra. Du skulle nog kunna bli mäklare eller fotograf. Med dom bilderna skulle du lätt kunna sälja lägenheter.
Kram från farmor.
Vi hörs.

2008-05-01 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0