Fredags

Bilder som carro la upp på bilddagboken från i fredags:)
Jag ska försöka blogga flitigt igen.. har haft så mkt för mig på sistone så har inte blivit av..
I veckan ska jag köpa studentklänning:D Hade beställt en men gillar den inte, så ska skicka tillbaka den.

Anna o jag var o kolla på sjukt fina klänningar på SOUL på drottninggatan i veckan. Dock så ligger priset för en på ca 1300 kr , tyvärr kanske lite för mkt pengar att slösa på en klänning man bara kmr att ha en dag?

image103
image106
heta elr vad?;D

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag såg en jättefin, enkel vit klänning i VeroModas skyltfönster. Ganska vid rund urringning och så var den nog lite figursydd/klockad...Brukar väl inte kosta miljoner där?

2008-04-22 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0